Naar content
Gemeente Putte
Zoeken
    Menu
    • Burger
      • Attesten en bewijzen
      • Levensloop
      • Andere
      • Huis Van het Kind
    • Welzijn
      • Coronavirus overzicht website
      • Dienstencentrum
      • Financiële en sociale hulp
      • Onderwijs
      • Samen Digitaal
      • senioren, zorg en gezondheid
      • Vreemdelingenzaken
    • Vrije Tijd
      • Archief
      • Bibliotheek
      • Cultuur
      • Erkende vereniging
      • Evenement organiseren
      • Kinderopvang
      • Jeugd
      • Ontwikkelingssamenwerking
      • Sport
      • Toerisme
    • Wonen & werken
      • Bouwen en verbouwen
      • Wonen
      • Afval
      • Milieu
      • Mobiliteit
      • Veiligheid
      • Werken en Ondernemen
      • Openbare werken
    • Over Putte
      • Bestuur
      • Communicatie en inspraak
      • Kennismaking Putte
      • Beleid
      • Documenten, reglementen, statuten en samenwerkingsverbanden
      • Putte in cijfers
    Naar top
    1. Home
    2. Wonen & werken
    3. Wonen
    4. Vastgoedinformatie
    Gemeente Putte

    Vastgoedinformatie

    De dienst ruimtelijke ordening is verantwoordelijk voor het verschaffen van vastgoedinformatie aan particulieren/burgers, notarissen en andere openbare instanties. Sinds 23 mei 2017 kan vastgoedinformatie enkel nog online aangevraagd worden. Elke aanvrager dient zich eerst online te registreren alvorens hij/zij vastgoedinformatie kan aanvragen.

    Procedure ?

    Deze registratie dient éénmalig te gebeuren. De medewerkers van de dienst ruimtelijke ordening trachten binnen de vijf werkdagen de registratie in orde te brengen.

    • registratieformulier particulier
    • registratieformulier notaris / andere openbare instantie

    Eens jouw registratie bevestigd is, kan je online vastgoedinformatie opvragen via https://geoitgis.geo-it.be/notarisbrief/form.html?niscode=12029. De opgevraagde documenten worden digitaal afgeleverd via het door jouw geregistreerde e-mail adres.

    Kostprijs

    De retributie voor het bekomen van vastgoedinformatie, goedgekeurd in zitting van de gemeenteraad van 30 augustus 2018, werd vastgesteld op 100 euro.
    De verschuldigde retributie wordt aangerekend per aanvraag. Een aanvraag kan uit meerdere percelen bestaan. De voorwaarde is dat de percelen aan elkaar grenzen en dezelfde eigendomsstructuur hebben. Het systeem kijkt dit automatisch na.

    Webloket

    • Registratieformulier vastgoedinformatie - notaris/openbare instantie
    • Registratieformulier vastgoedinformatie - particulier
    • Vastgoedinfo aanvragen

    Deel deze pagina

    • Facebook
    • Twitter
    • linkedIn
    2023 © Gemeente Putte
    Adres
    Gemeenteplein 1, 2580Putte
    tel.
    015 76 78 80
    E-mail
    info@putte.be
    contact-text-ondernemingsnummer
    0207.499.727
    contact-text-btw
    207.499.727
    Proclaimer privacyverklaring cookies toegankelijkheidsverklaring Sitemap
    LCP

    Deel deze pagina

    • Twitter
    • Facebook
    • Instagram